Bjuder på en lista när jag har tråkigt

Vad..
Hade du på dig idag?
Leopardtights,vit stor t-shirt, brunt flätat skärp & skinnjacka
Har du gjort under dagen? skola...
Har du för frisyr? utsläppt med flätat pannband
Ska du göra innan dagen är slut? umgås med familjen tror jag eller tjejerna
Har du inte hunnit med idag? krämat in mig & göra klart kärlekshandboken
Ska du göra imorgon? ingen aning än
Vill du göra i helgen? umgås med tjejerna&baby
Åt du senast? Naturgodis
Allra bästa med dig? att jag är bäst?höhö
Ogillar du hos dig själv? mina öron :O
När..

Vaknade du i morse? 06:40
Är du rädd? ja ibland hehe
Grät du senast? vet inte säkert, förra veckan eller 2 veckor sen?
Skrattade du senast? idag hahaha
Var du på fest senast? typ 2 veckor sen:O
Var du kär senast? men hellu?:D
Gjorde du senaste något du egentligen inte ville? vet inte..
Gav du en komplimang senast? igår tror jag:)
      
Vem..
Kramade du senast? kommer inte ihåg, någon i skolan
Saknar du? myyyycket 
Kysste du senast? Tanvir
Vill du spotta på? min pappas fru
Skulle du vilja se ut som? ingen
Gjorde dig arg senast? en viss person..

Antingen eller..

Glass eller Godis? godis höhö
Morgon eller kväll? kväll!
Skidor eller pulka? pulka haha
Julafton eller födelsedag? födelsedag
Häst eller hund? hund lätt
Hjortron eller blåbär? blåbär
Sol eller bada? SOL
Röd eller blå? blå

Kan du..
Simma fjärilsim? 
vad är det?:O 
Stå på ett ben? jepp
Sjunga riktigt höga toner? vet inte:p
Baka? ja
Göra volter? tror det
Hoppa upp på en häst med sadel? vet inte
Ditt eget mobilnummer? sjklart(;

Har du..
Pallat äpplen? va?
Tagit en främling på rumpan? inget jag kommer på
Tappat något värdefullt i toaletten? no
Sett en hel porrfilm? aa
Skrikit åt en lärare? yes
Blivit dumpad? nej
Förlorat någon nära vän? njee
Varit i Asien? nope
Kysst någon och sedan ångrat dig? AA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0