det var inte igår

Ja, Har inte haft lusten att skriva sorrylorry... Men Hashkakan tvinga mig att skriva annars har hon inget annat för sig om jag inte skriver i min kära blogg.
Men i lördags åkte jag ju till helenelund till min farmor&farfar där hela pappas släkt var. Jag hade det helt okej...
Yanina ringer mig runt 19 tiden och säger att jag skulle med till alvik festen. Så jag tar tåget hem & fixar mig.
Det blev knas & inget festande för våran del. Menmen vi fick hälsa på hela sthlm iaf. trååååkigt nog!
I söndags slinga jag håret igen & aldrig mer.. Mitt hår är som svinto typ! Ska vänta ett tag iaf hehe.
Annars har det väll inte hänt något speciellt förutom att jag har en brännskada på min söta arm:( dum som jag är.....
Ska sitta och lyssna på min 90tals musik nu, Men vi höres! pusspuss ♥

Mitt hår nu.... Slitet nog.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooj, men klipp av en bit så blir det mer freesh

2009-03-31 @ 15:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0