Fredag den 13

Titut.... Åkte till skolan idag och ja, Jag gjorde nationella i engelska! Hoppas det gick bra. Som dom flesta vet är jag SÄMST på engelska det är inte min sak helt enkelt! Men det gick bättre än vad jag trodde det skulle hehe;) hoppas på ett G iaf!? :O menmen, Annars hände det inget speciellt.. Gick till centrum med några efter skolan & jag hitta lite saker jag köpte också :) Köpte:
Mina skor - DinSko 299:-
En svart tight midjekjol - Gina tricot 99:-
Ett brunt flätat skärp - Kommer inte ihåg vad butiken hette 300:-
En flätad pannband - Gina tricot (vet inte hur mycket)
Jag sa ju att jag skulle fixa pengar hihi, för jag är bäst!!
Hitta ett par skit fina andra skor också fast till sommaren, Dom vill jag ha nununu! Vet inte vad som händer ikväll ännu...

Kommentarer
Postat av: Irma

HAHAHA jag dog när du skrek ut att du är trög HAHAAHHAHHAHA

2009-03-13 @ 22:33:15
URL: http://iirmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0