GODKVÄLL GOTT FOLK!

Godkväll... Idag åkte jag till skolan fast jag mådde som jag gjorde.. Det blev bättre sen när jag åt i skolan, Fast mådde illa just när jag åt men sedan gick det över. Skönt! Efter skolan handla jag lite med Ashkin, Vi hitta lite. Lägger upp bilder;)
Tog bussen hem runt 16 tiden kanske, Då jag & mamma gick hem till min kusin. Min mormor var där & hade gjort mat till oss, haha söt!:D Vi åt där sen slagga jag i soffan där, haha vakna runt 19 tiden då vi gick hem & jag packa som vanligt på måndagar -.- Nu är jag hemma hos min pappa igen.. Har precis kollat klart på serien 183 dagar eller vad den heter på 1:an hehe, Verkar bra :) Men nu ska jag kolla om det finns något på tv, PUSS&KRAM


Jeanstights - 299:-
Vitt baslinne - 129:-
Brunt skärp - 79,50:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0