GODMORGON 17 mars 2009

Godmorgooon... Igår runt 18 tiden gick jag hem till min kusin var där till 21 tiden ungefär, Efter det hämta min pappa upp mig. Min förra data gick ju sönder för kanske 1 år sedan? Och min pappa kände en kille som kunde fixa så att jag fick mina gamla bilder fast på en annan hårdisk och nu har jag det! :D Är skit glad, Håller på och raderar det jag inte vill ha.
Lägger in gamla bilder här så får ni se senare eller något, Men nu måste jag fortsätta hära, Idag blir det läggdags runt 21 senast ska upp 04 imorgon, ajajaj!! Ha en trevlig dag...


Gårdagens & Dagens låt: Black eye peas - Let's get it started
hahahha, skit gammal men BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0