godnatt gullungar

Har inte gjort ett piss sens jag skrev mitt sista inlägg hähä! Har bara suttit här och snackat ut med en tuffing... menmen,
Tänkte för ungefär 5 minuter sen lägga mig i min sköna säng men icke sa nicke.... Guven skrev och honom kan man ju självklart inte dissa:O Han är för rolig:D menmen..... Föressten min förkylning har blivit bättre sådeså..
Näfan nu måste jag slagga så jag kommer upp i tid imorgon, Godnatt sötnosar här får ni en väldigt söt puss *tönt*
Som ni kanske lägger märke till så är det en ledsen gubbe som sitter fast där, hade lite tråkigt hehe!

jamen vafan... När jag själv smaka på dom där läpparna tänkte jag... gud vad söt jag är!

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; okej :)

vaknade precis :)

allt väl denna morgon?

2009-03-31 @ 06:05:04
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygging lägg ut flera bilder på dig (A) som du inte har på pea andra <33333333333333

2009-03-31 @ 18:16:15
Postat av: L

vem är du?

2009-03-31 @ 18:30:26
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0