i skolan

Amen tjena det var länge sen... Sitter just nu i datasalen med tjejerna ashkin typ sitter på mig :S Hon utnyttjar mig för att få fina bilder, Hon har ju färgat håret svart min baby, Du är så vacker utan spackel! ;) Efter skolan ska jag nog dra hem till min mamma för att hämta min mössa :$ Sen efter det blir det nog att möta Malin för jag ska låna hennes skidbyxor...
Händer nog inget speciellt senare bara att jag ska kolla på andra avenyn SPIKAT! Sen blire läggdags, USCH ashkin slicka mig precis vid ögat. Alltså vi gillar varandra jätte mycket (K) KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt med eran blogg? laadies

2009-03-17 @ 14:39:43
Postat av: evelina den fina

den dog LIKSOM =) vet att du älskade den!

2009-03-17 @ 16:02:29
URL: http://evioyani.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAH, den är borta.

2009-03-17 @ 16:41:25
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0