ikväll

Hejhej... Åkte till skolan idag, Lite glad blev jag min lärare tyckte att jag hade skrivit en bra uppsats på engelska nationella. På lunchrasten gick jag till centrum & köpte en jeansjacka och ett vitt nytt linne för mitt andra jag köpte fick en fett fläck på sig som tyvärr inte gick bort i tvätten :/ Efter skolan mötte jag,mariana&ashkin tjejerna i centrum dom köpte lite och jag köpte en liten gullig läppsyl. Efter det åkte jag hem till mariana där sofia&maria var, Sofia färga håret ljust.
Mamma rinhde mig efter kanske 40 minuter och fråga ifall jag ville hänga med henne och shoppa lite idag med. Och självklart tackar jag JA! Det jag fick idag av mammsen:
Ett fint festlinne
Strumpbyxor
Parfym
Ett läppglans &godis höhö
Kom hem för kanske 40 minuter sedan & just nu håller jag på att fixa mig lite, Vi ska mötas i station runt 21 tiden sedan rullar vi vidare mot Akalla där det är fest:) pusspuss ♥

gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0