jag = grinchen ?

Åkte till skolan idag, Hände inget speciellt. Hk är en som verkligen förstör ens dag! Menmen, Efter skolan gick jag,mariana,ashkin&maria till centrum där vi träffa helin&sofia vi gick runt lite.. Köpte inget, Bara en cholklad hehe!
Såg Tanvir där också med sina tuffa kompisar, Ena killen gick i min skola förut & då kalla han mig hela tiden
grinchen för jag ENGÅNG hade på mig ett par skor som ser ut som hans fötter -.- Och han börja kalla mig det 06typ? & Han kallar mig det fortfarande... & NU har Tanvir börjat kalla mig det, hahha tönt!<33 Intressant? lite kanske he,he! Fick sms av tanvir sedan & han ville ses en snabbis....
HAHA, fan vad taskigt Tanvir sa precis att jag & grinchen har samma näsor:(  aja, Åt precis & ska kanske ut en sväng? Om jag har orken men PUSS

Har fått en låt i huvudet: W -O- W vad blir det? JO WOW! Vad du är snygg, & jag menar riktigt snygg! Vissa har det andra inte...(8)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH VILKET TUNGT EFTERNAMN VAFAN kokko

2009-03-05 @ 18:47:33
Postat av: Anonym

haha aa visst;D

2009-03-06 @ 07:31:38
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0