Kom och tänka på en sak...

Vill ni veta en "konstig" sak? I somras ungefär snackade jag med en kille som hade en tjej på G. Men endå visa han intresse för mig och han var skit charmig så jag "föll" för det. En dag blev dom tsm och dom var inte tsm länge alls...
Efter kanske 1 månad så skrivker han till mig att han gjort slut med henne. Jag frågar honom varför & han berättar..
Han fortsätter och skriver till mig & vi snacka som vanligt efteråt. En dag när jag är ute med hunden elva på morgonen ringer sofia masih och ber mig följa med mig till märsta för att göra ett ärende. Jag följer med, Jag hade inget smink, luffarkläder & en boll i håret.. Jag sa till henne hela tiden: Tänk ifall jag ser honom? För han bodde i märsta.
När vi väl är i märsta kollar jag ner hela tiden för OM jag skulle se honom, det kommer massa folk mot mig så jag måste ju kolla upp för om jag skulle gå in i någon. Precis när jag kollar upp går han förbi mig, Jag fick panik! Och vi var ovänner då.. Vi sprang till bussen gjorde ett ärende fort, Sen tog vi bussen tillbaka till station och hoppar på tåget. Och självklart ska han sitta där, Tåget hade inte åkt än. Vi börja skriva någon timme efteråt & vi blev vänner. Han ville träffa mig & vi bestämde att jag skulle följa med på hans dans, Och vi träffades i stan. Det hände absolut ingenting, Men vet ni vad jag vill komma fram till? Jo att tjejen han dissa för mig är en av mina bästa vänner idag, Vickie! <3


Kommentarer
Postat av: amanda

Så vadå. Om inte den dära killen hade dissat Vicke hade inte ni kännt varandra då eller? Fattar inte :)

2009-03-23 @ 18:14:01
Postat av: Anonym

nejnej:) vi börja bara umgås genom andra;D

2009-03-23 @ 18:41:17
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: amanda

jaha :)

2009-03-23 @ 20:43:35
Postat av: amanda

jaha :)

2009-03-23 @ 20:43:38
Postat av: v

jadu linnea, världen är allt bra liten ;)haha <3

2009-03-23 @ 22:25:26
Postat av: Anonym

haha javisst:D

2009-03-24 @ 12:54:22
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0