min fredag!

Goddag... Igår runt 17:30 tiden åkte vi tjejer från väsby till märsta & mötte vickie&tanvir på bussen vi åkte vidare hem till eve där vi träffa dom andra. Vi blev bjudna på en härlig tacsos, mums! Runt 20 tiden gick vi till en lokal i närheten där vi skulle fira eve baby & så kom det en massa folk dit. Jag tycker det var kul, Bara att det hände en massa saker imellan...
Tråkigt att det ska vara bråk &så på hennes 18års dag :/ När dom flesta hade åkt hem runt 05 tiden så sitter några svennar kvar där, Fast vi sa åt dom att dra stanna dom kvar haha! Men dom gick till slut, Så det var bara jag,eve,anna,vickie&tanvir kvar... Vi fixa lite i lokalen, Så gulligt av Tanvir han hjälpte till så mycket! (k)
Jusste, ni får tyvärr inga bilder som jag tog med min kamera, En kompis råka tappa min kamera i golvet så det gick sönder:( menmen, Ska lämna in den.. FITTA jag som hade så mycket fina bilder från igår................ hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0