min lördag

Godmorgon allesammans... Igår runt 19 tiden tog jag bussen till station där jag mötte dom från väsby. Vi åkte hem till Yani i märsta där alla andra var. Vi var där i kanske 2 timmar sedan fortsatte vi mot akalla där det var fest, Avan bjöd dit oss. Det var helt okej där, Många dansa & rökte vattenpipa. Tjejerna från märsta drog runt 00 tiden medans vi andra stanna. När alla sedan hade dragit så var det bara killarna kvar & vi.. Vi visste inte hur vi skulle komma hem först,
Men sen fick vi kuuta till bussen som skulle gå efter 5 minuter & vi hann. Men vi bad honom köra snabbare, gullet
gjorde så vi hann till tåget som gick 02:05 från s-tuna!:D Sov hos min man, Sitter här just nu medans han sover -.- Han ska jobba så ska jag väll dra om en timma typ?
Men ha det gött! :)

ååh, hitta en gammal bild från 06!
ashkin,amanda,linnia&mariana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0