min mamma måste komma hem!

Godnatt... nej men, Min moster&morbror kom hit och förkröka lite med min mamma innan dom åkte till någon fest i stan..
Dom åkte runt 21:30 tiden och Ashkin kom hit ett tag, Vi snacka om allt mellan himmel&jord sen åkte hon hem runt 23 tiden kanske? Tanvir kom hem till mig runt 23:30 tiden sedan och vi satte på en film som vanligt haha & gosa lite :p
Kom hem för kanske 40 minuter sedan, Följde med honom till bussen. Skit läskigt påvägen hem så jag fick sällskap av Robin i luren hahah, Det var en gubbe som stanna och glodde på mig vid skogen:O Så jag springer in i en port som en tjej precis öppnat hihi, Gömnde mig där ett tag sen fortsatte jag, Det var jäävla intressant va? Vet gööllet! ;)
Är helt ensam hemma, tycker det är lite lebbigt... Ska göra något aatt äta nu, sen så ska jag kolla film. Kan inte sova om inte min mamma är hemma :( mammagris he,he! "Godnatt" Mwuuah

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH åka samma tåg som din mamma :D

2009-03-15 @ 18:17:24
Postat av: Anonym

vem är du?:p

2009-03-15 @ 19:41:13
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: Emma "Miss Perfect"

söt bild :)

2009-03-15 @ 20:36:27
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0