NO lektioner är tråkiga..

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? 7 år äldre
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? kanske 2 st
Vad tycker du om kärlek? mys ju
När kramade du någon sist? ídag
Kramade du någon speciell person? yäs, en nära vän
Har du svårt för att bli kär? aa faktiskt...
När kysste/hånglade du med någon sist? förra lördagen
Är du singel?- ja:)
När fick du senast en komplimang?- kanske någon timma sen

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös-
noope
Playat?- nee
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - nej.
Gjort något riktigt dumt? - aa
Gjort något du verkligen ångrar?- mjaa
Varit nykter på nyårsafton? - yes, förra året heh
Åkt ambulans? - no
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit polisanmäld? - nej, tror jag inte
Fått din mamma att gråta? - mm /:
Slagit ner någon? - aa haha
Skämts över dina föräldrar? - ja, vem har inte?
Skämts över dig själv? - sääkert, men inget jag kommer på nu
Sagt jag älskar dig och menat det? yäääs
Tar du droger? - nejnej
Dricker du? - -
Vad har du på dig när du sover? - underdel &en stor T-shirt typ haha
Vad hatar du verkligen? - äckliga fittor
Varit kär? - har väll alla?:)
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - aa en gång
Är du ensam nu? - tyyyp
Vill du gifta dig? - osäkert
Vill du ha barn? - aa, 1 eller 2 inte mer:)

SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta?
- hm... typ min mamma&mormor:D
Fick dig att gråta? - min mamma(a)
Du delade en cigg med? - röker inte, duktig tjej!
Du fick sms av? Shahzeb
Du gick på bio med? - tjejerna<3
Skällde på dig? - min lärare i think

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nej
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - nej
Köpt någonting? - nej
Sjungit? - aa
Saknat någon? - nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0