ROMME 18/3

Justjävlar.. idag lämna jag in 450 jävla kr för att vi ska åka till Romme! :O Kunde köpt "massvis" med kläder för dom där lapparna... Vi ska åka dit nästa onsdag blir det väl? Och gissa vad... Vi ska sitta i bussarna vid skolan 06 på morgonen, Jag hoppas jag pallar upp! 05 tror jag det var, Åkte jag dit helt ensam utan tjejerna jag åkte med några andra tjejer i klassen fast dom jag inte umgås med. Vet ni hur kul jag hade då!? Alla jag åkte dit med var proffs på skidor m.m och det var första gången jag testa skidor jag fick åkte helt ensam i dom där 5 timmarna men när jag ENTLIGEN hittar
Anna så skulle vi åkte tillsammans men när jag väl kommer ner hade hon gått ifrån mig, Gud vad jag skämmdes jag hade ramlat så kommer 5åriga barn och frågar om jag behövde hjälp.. Tror ni att jag skämdes eller? hahah.. Men det ska bli kul och se en kurd åka skidor:D baby! Näe, nu blev det historia här :O
Skulle träffa en kompis från Täby imorgon men min kära kompis blev sur på mig för en viss andledning så det blir inget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0