spotta ner en kille!?

Hej igen.. Har inte gjort något speciellt. Duschat,målat  naglarna fixat lite i rummet & lyssnat på mjuusik!
En kille skrev till mig precis, Hur sjuk får man vara? hahah.. kul snubbe

#8255 - micke88  | för 8 minuter sedan [hemligt]
hej hej,, vill du och dina tjejkompisar spotta på mig?? jag är seriös!! kan du få ihop 2-5 tjejer som vill spotta ner mig idag?? ni kan ringa mig på 0700471771 passa på att få spotta ner en kille nu!!

Så skrev han sen att man får 1000 var? Tog bort en siffra från numret om ni undrar hehe. Menmen, Fattar inte hur folk kan tända på att några spottar på en? hm.. Får tänka på den saken! ;) Men nu ska jag gå, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0