Svarar på frågorna lite tidigare än planerat!

2009-03-02 @ 22:41:37 Postat av: hanna
vart är skärpet köpt på inlägget nedan ? <3

Svar: Jag har köpt den i H&M :)

2009-03-03 @ 11:51:10 Postat av: josse

hur är det med dig och tanvir?:)

Svar: Det är bra mellan oss!

2009-03-03 @ 15:40:46 Postat av:

va gillar du för slags killar :D?

Svar: Jag gillar charmiga killar, & helst utländska. Har inget emot svenska killar men skulle inte kunna vara tsm med
en svensk! :)


2009-03-03 @ 18:18:27 Postat av:

är du helsvensk?

Svar: Nej, finsk&rysk

2009-03-03 @ 19:12:24 Postat av: sara

har inte du o tanvir de fett knas? värkar som ni har de dåligt typ jämt?

vilken linje ska du gå?

vem är din allra bästa vän?

favorit låt?

när blev du av med oskulden?

kan du inte visa bild på ditt rum eller nått?

:)

Svar: Nej, men det är klart vi brukar tjaffsa då&då men det löser ju sig alltid.. Men så är det ju i alla förhållande?Normalt..
Handel, bygg eller hotell/rösturang fast kommer nog börja IV :/
Min allra bästa vän? Hm.. jag har 2 allra bästa vänner :)
Har många favvo låtar, så lite svår fråga.
Många tror det inte, men jag är fortfarander Oskuld :)
Klart jag kan, men det får bli när min kamera funkar igen!

2009-03-03 @ 22:01:17 Postat av:

var i väsby bor du?

Svar: Jag bor i smedby & sigma (mina föräldrar skillde sig när jag var 3 år men jag är glad över det!)

2009-03-04 @ 11:28:57 Postat av:

är du någongång ösäker över ditt utseende?

Svar: Det kan hände ibland, Att jag inte gillar mitt utseende men inte så ofta...

2009-03-04 @ 15:05:46 Postat av:

hej :)
På din bild ^^ ser det ut som du har tre hål i örat, eller är det ett örhänge med två i?
Hur träffades du och tanvir?
Hur var eran första kyss?
När tappade du oskulden?
Din favorit färg?
Vem kan du berätta mest för bland din vänner?
Har du förstorat dina läppar? (a)
puss

Svar: Tjena, Jag har 3 hål i ena örat som en triangel så ja, jag har 3 örhängen :p
Förra vintern så var vi på samma hemmafest men vi snacka aldrig efter det, Men i somras så börja vi skriva sen så träffades vi för första gången ensamma & efter det träffades vi bara mer&mer :)
Hur vår första kyss var? Jaduu.. Kommer faktiskt inte ihåg var lite borta då he,he!
Svaret finns längre upp..
Min favvo färg är nog, grön eller rosa :p
Det är nog mariana&ashkin fast berättar det mesta till alla tjejerna, Men vi går i samma klass så det blir nog dom.
Nej jag har inte förstorat mina läppar, vad gulligt!:D kram

2009-03-04 @ 18:57:06 Postat av: hemlig

du har en fett fin killkompis.. hon heter ashkin kan jag få hennes msn?:D

Svar: Jag vet, Nej han är min redan

2009-03-04 @ 19:07:48 Postat av:

är det sant att din pappa ska adoptera din kompis som är från indien?

Svar: Haha, nej.. Men hon & hennes mamma brukar snacka om det, Min indier kompis tror min pappa älskar henne
mer än mig :D

2009-03-04 @ 21:48:21 Postat av:

om du kunde ändra nåt hos dig va skulle de va?

Svar: Vet inte riktigt, Mina öron tror jag nog (:

2009-03-06 @ 15:59:03 Postat av:

vad använder du för smink? :)

Svar: Jag använder inga specialla märken helt ärligt, Använder H&M's egna foundation & solpuder & LOREAL
maskara & svart ögonpenna bara! :)


Hoppas ni är nöjda & belåtna med mina svar hehe, Svara på dom idag eftersom igen orkar göra något speciellt idag eftersom det hände mycket igår & alla la sig så sent &sådär.. Fick precis sms av Tanvir &vi ska ses senare! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0