Tidsfördriv!

Är du singel nu? Nej:)
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa..
När hade du sex senast? näävah
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? dumpat&dumpat.. Aa gjorde det då!
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? vet inte riktigt om jag varit riktigt svartsjuk
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? inte vad jag kommer ihåg:p
Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? No
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? yyes
Sparat något från ett gammalt förhållande? det var inte riktigt förhållande, men ja.
Somnat gråtande pga kärleken? ett par gånger
Varit otrogen? -
Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? inte såå pass länge..
Har du någonsinn varit kär? jap
Har någon du varit tillsammans med nån som ljugit för dig? vet inte!?
Har du nån bästa vän? många :)
Är du ofta med dina vänner? jaa
Bästa minnet med nån vän? flera.
Säg namnen på några riktigt bra vänner? har många!
Kan du vara dig själv med dina kompisar? hela tiden he,he
Har du hatat din bästa vän? nej?
Litar du på din bästa vän? yääs
Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? nej:)
Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? aa, fast det var en larvig sak hahah..
Vart bor din bästa vän? olika ställen
Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? nej, tycker jag inte :p
Har du ljugit för någon kompis någongång? hm.. inget jag kommer på nu
Har någon kompis ljugit för dig någongång? ingen aning?
Ljuger du för dina vänner ofta? nejj
Vilken kompis var du senast med? mariana
Har du många kompisar i din klass? tillräckligt
Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? mariana,ashkin&maria
1 vän som du känt sen du var liten? ashkin

SISTA SOM
Du fick en puss av? Baby T
Sov med dig i samma säng? en tjej kompis
Du delade ett riktigt skratt med? tjejerna
Du gick på bio med? tjejerna
Du höll i handen? sofia masih :D
Du gick på stan med? Philippe tror jag
Ringde dig? Robin kines
Skickade ett sms till dig? Tanvir
Du kramade? ashkin
Gav dig en komplimang? Robin i think
Du kollade på film med? Tanvir
Betalade något åt dig? mami<3
Grät inför dig? yani bebis
Har du snott listan från någon? haha aa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0