uschannamig!

usch.. Igår på tåget så förkröka ju alla tjejer och jag vet inte vad jag gjorde men, jag hällde vodka i näsan och det var inte så mysigt kan jag ju säga... Och för ett tag sedan när jag nös så kännde jag vodka lukt igen :S menmen, Har duschat och lite nu. Jag känner mig så himla seg känns som att jag inte orkar åka någonstans men jo det ska jag!

På tal om en annan sak
Jag skulle vilja lära känna en viss person, Verkar som att vi har samma humor på något sätt och så men det skulle aldrig komma på tal! För det skulle verkligen inte funka pga en viss anledning.
Ska sminka mig lite lätt nu, pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem?

2009-04-01 @ 13:11:10
Postat av: L

vadå, vem?

2009-04-01 @ 15:59:20
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0