Varit och handlat lite

Hejhej... Idag åkte jag till skolan runt 10 tiden där jag mötte Sofia. Vi ringde Maria och alla vi tre åkte till Stinsen & Sollentuna centrum & handla lite.. Jag köpte rätt gulliga saker tycker jag. Eve skicka sms och sa att alla vi tjejer skulle äta på donken runt 18 tiden men jag har inga pengar nu & min pappa fyller år så ska vara hemma & fira honom! :)
Ska möta malin lite senare, ska lämna skidbrallorna. Det jag köpte idag:
En svart tunn "kappa"
En stor vit bas"t-shirt"
Ett par leopard tights
Ett par gula hotpants som passar min BH
Och två söta ringar



Liten ring va? ;) hahah...


Kommentarer
Postat av: aisha

gud va söt kappa, vart kommer den ifrån ? :D

2009-03-20 @ 20:39:48
Postat av: Anonym

Tack!:) Vila tror jag det var.

2009-03-20 @ 21:32:32
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0