22:17

TERVE... Idag så vakna jag hos ashkin, Igårkväll tog vi&anna en promenad till Donken & åt mat där vi träffa Irfan också höhö. Senare kunde jag inte somna för jag var så sur att jag börja gråta pga en anledning
menmen, Mötte helin i centrum runt 15tiden vi gick runt lite & jag hitta lite smaskigt som vanligt. Efter det gick vi & handla en massa yummiyummi saker & fortsatte hem mot henne. Vi kolla på film sedan kom ashkin&maria dit också. Runt 20tiden gick jag till min mamma & packa. & Nu så är jag hos min far =) ´
Roligt att jag fått några frågor hehe, Såg att det var en person som hade kommenterat flera stycken menmen, Det är bara roligt haha! Näej, nu ska jag kolla tv pusspuss ♥
Lite saker jag köpt den här veckan:


+ mina svarta jeanstights. Glömde att ta kort på dom!

Påväg till donken (klicka på bilderna):

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt väskan? :D

2009-05-12 @ 18:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0