23 maj 2009

Godkväll gott folk.. Har inte orkat skriva faktiskt & har inte haft såå mycket tid till det heller. Igår så åkte alla tjejer hem till narin & vi skulle kolla på film men så blev det inte utan vi gick hem till Dan runt 23tiden där john,vladde,ivan & en massa var. Jag hade faktiskt ganska kul, Idag har det inte hänt så mycket har bara tagit det lilla lungan & kom precis hem från min kusin, Var där & kolla på en film & snacka med henne. Ååh har skit ont i mitt lår, Hon skulle visa någon sak man gör med bena (hon har gått på kickboxning) & jag fick skiiit ont :( menmen, Ska ut & möta tanvir snart han ska komma hit & förmodligen sova över här. Näe, Nu ska jag lyssna på lite musik kraaamis!
haha bästa låten:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0