24 maj 2009

Hej... Jag tröttnar verkligen på att blogga när jag inte kan lägga in bilder. Till annat...
Gick it & mötte Tanvir igår runt 23.15tiden ungefär, Vi kom hit & så börjar min mamma babbla i typ en halvtimma om att vi ska äta, fast vi sa att vi inte  var hungriga haha! menmen, Vi kolla på film & mysa. Han sov över här, & åkte hem runt 16tiden ungrfär. Efter det gick jag till min kusin där min mormor också var, Alltid lika kul & reta min mormor hehe:p Är hemma nu & vet inte vad jag ska göra.. Ska bara ta det lugnt tror jag. Men ni får ha en fortsatt trevlig söndag!
riktigt gammal bild:

Kommentarer
Postat av: blyg anonym

kan du intelägga upp bilder från kryssningen och helgen? snälla (A)

2009-05-24 @ 21:45:21
Postat av: Anonym

Va fina ni är sötnosar!

2009-05-24 @ 22:11:48
Postat av: Anonym

fortsätt blogga!!!!!!!!

2009-05-25 @ 16:06:08
Postat av: L

sv:

blyg anonym - jag ska nog göra det ikväll :)

anonym - Tack så mkt! =)

anonym - jaja, men inte lika ofta känns det som just nu, hehe!

2009-05-26 @ 16:57:14
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0