27 maj 2009/ runda på stan

TjenaTjena... Jag är verkligen morgontrött, eller har varit det som sista dagrna iaf kommer nästan inte upp till skolan :s Tror det beror på att när T sov över så höll han mig uppe rätt länge tycker jag, Kanske därför? :p
Men iaf, Åkte till skolan idag & det hände inget speciellt yanina&några kom till vår skola sedan & vi snacka om allt. Runt 16tiden åkte jag&ashkin in till stan för att handla lite. Fick mina pengar idag, wiihu! Sen fick jag pengar av pappa för att köpa en klänning:) menmen, Det fanns tusen klänningar i den sorten jag ville ha, Men INTE i min storlek, FITTOR!:( Ska åka till täbycentrum & stinsen & allt möjligt med papi någondag & kolla hehe! Något hitta jag ju... Kom hem för inte så länge sedan, har precis ätit & nu sitter jag här & lyssnar på alexander rybak (8) men pusspuss ♥


Kommentarer
Postat av: aisha

vart kommer tunikn ifrån ? :)

2009-05-27 @ 21:17:57
Postat av: nina

gud vad fin tunika, vart har du köpt den nånstans? :)

2009-05-27 @ 21:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0