4 maj 2009

Hallå... Fy vilket väder & nu när det entligen blev varmt också :( Jaja, Hände inget speciellt i skolan efter skolan skulle jag ju ta hål i tungan men blev inte så eftersom mariana inte var i skolan & ashkin kunde inte. Så vi får hoppas på att det blir imorgon =) Åkte iaf till kistacentrum med maria,helin&sofia eftersom maria skulle köpa sin balklänning. & Jag ville kolla på en sak! Köpte lite saker för pengarna jag gick av min pappa hihi, Ni får bild... Men nu ska jag packa för jag ska till min mamma idag pusspuss ♥

1. En långärmad tröja
2. Vet inte vad det är, men ett linne&shorts som sitter ihop
3. Ett gulligt linne/kort klänning
4. En "-tshirt" man knyter runt
5. En söt "jacka"

Kommentarer
Postat av: johanna

skriv vart sakerna är ifrån:) alltid haha

2009-05-04 @ 21:50:35
Postat av: Anonym

var har du köpt linnet o shortsen som sitter ihop?:)

2009-05-04 @ 22:47:09
Postat av: Anonym

vart är den vita shortsen/linnet från?

2009-05-05 @ 17:32:54
Postat av: L

dom är ifrån CUBUS !

2009-05-07 @ 17:22:12
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0