6 maj 2009

Hej... Har inte haft lust att skriva, Men ashkin tog en pistol mot mitt huvud så var tvungen. Igår efter skolan så gick jag & mariana till anna som fixa sig. Därefter så åkte vi till gamlastan där jag tog hål i tungan, halelulja! (8)
Har faktiskt värker i min tunga just nu, Och den är svullen! Usch... Inte jag,mariana eller anna trodde att jag skulle våga för jag tveka i 1 timma hehe, menmen idag i skolan höll jag på att DÖ vi fick min favoriträtt till lunch men skit ledsen :( Har ätit lite soppa & youghurt nu & ska nog vila lite. Är skit seg... pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart tog du hål i tungan & behövde man föräldrars tillstånd osv? :)

2009-05-06 @ 17:58:46
Postat av: Anonym

varför svara du aldrig på dina kommentarer om kläder?

2009-05-06 @ 18:23:41
Postat av: ashkin

HAHAHAHAHAHAhhahaahahahha baby asså

2009-05-06 @ 19:16:39
URL: http://ashkin.blogg.se/
Postat av: L

Du ser väl att det ståt gamla stan? Ja det behövde man! Man skriver på en labb sen ringer dom hem till din mamma/pappa innan dom piercar dig.

2009-05-08 @ 23:02:47
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0