godkväll

Tjenixen... Vad händer&fötter? Själv vakna jag precis, vilade efter maten och vakna nyss hehe. Åkte till skolan imorse & det hände inget speciellt... Efter skolan mötte jag mariana & vi åkte till infra där hon sola. Solade inte idag pågrund av att min panna svider som jag skrev igår... :( Efter det mötte jag min mami i centrum och jag fick lite saker, Fick...
En långärmad rosa tröja
En stickad "väst"
Ett paket där det var en klocka & halsband i
& en väska
Tack mamma!<33
Är skit seg, vet inte vad jag ska skriva, men en sak vet jag. Att jag ska dra mig mot sängen & kolla film nu är så himla seg! Har varit det hela veckan lång... Ha det så bra pusspuss ♥
outfit (klicka på bilderna):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0