hej..

OM DIG...
1. Namn - L G K H
2. Bor - Sigma&Smedby (u-väsby)
3. Syskon - En storebrorsa jag träffat 2ggr
4. Ålder - 16snart -.-
5. Född - 93 11 06
6. Ögonfärg - gröna med honungsbrunt runt pupillen
7. Längd - 1,64 - 1,65
8. Sko storlek - 36-37
9. Höger eller vänsterhänt - höger
10. Stjärntecken - skorpion
11. Hårfärg - orangde (fejk)
12. Födelseort - väsby (löweströmska)

DAGENS...
1. Låt - reggaeton låt
2. Saknad - ..

3. Kläder - nyduschad så...
4. Smink - inget
5. Underkläder - inga
6. Mat - youghurt, oboy, kladdkaka
7. Köp - -
8. Göra sen - fixa lite
9. Godis - inget:p
10. Pinsammaste - -


SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om att plocka svamp - nej
2. Tycker du om godis - ja
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - varje dag ungefär
4. Äter du oftast nyttig mat - nej
6. Är du stark - ..
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - magen tror jag
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - SJKLART
10. Du ger mycket komplimanger till andra - nej
11. Är du nöjd med ditt förnamn - verkligen inte.
12. Du tycker att du själv är smart - jag är skit smart?
13. Vad är det sämsta hos dig - glömmer vad folk precis sagt åt mig att göra
14. Vad är det bästa hos dig - snackar inte runt som andra
15. Har du bra självförtroende - jadå
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - om jag har tråkigt ganska länge, annars kanske 1-2 timmar
17. Du tycker om att vara med killar - beror på vilka, om dom är sociala - tummen upp
18. Känner du dina grannar - aa
19. Vad har du för färg på dina underkläder - fortfarande så har jag inga på mig just nu!
20. Använder du BH varje dag - ja
21. Svär du ofta - om jag är arg, ja
22. Gillar du skolan - nej
23. Spelar du något instrument - nope
24. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - brottning & någon kinesisk sak
25. Har du några tatueringar - nej
26. Har du några piercningar - öronen, näsan, ögonbrynet & tungan
27. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - många gånger
28. Tycker du om djur - tycker om?.. jag älskar

BRUKAR DU...
1. Sova - jap
2. Ta mediciner du inte borde ta - no
3. Röka- nej
4. Snusa - nej
5. Dricka - alla dricker väl?
6. Skada dig - nej.. men brukar hota med att skära mig om jag inte får göra något (tex pierca mig) HEHE
7. Klä dig i svart - kan hända
8. Hata folk -
9. Lita på folk - vissa
10. Skada dig med flit - nedå
11. Drömma mardrömmar - händer sällan
12. Gå i skolan - mm
13. Gå i kyrkan - nej
15. Vilja dö - -
NÄR...
1. Åt du senast - 1timma sedan
2. Läste du ut en bok senast - kanske 1år sedan
3. Köpte du något senast - igår
4. Svor du senast - 4timmar sedan kanske
5. Sjöng du senast - kommer ej ihåg
6. Klagade du senast - för ett tag sedan
7. Klantade du dig senast - kommer ej på något just nu


HAR DU...
1. För många vänner - man kan aldrig ha för många
2. Förföljelsemani - nej
3. Någon annan psykisk sjukdom - vet inte, min mamma tror jag har AD/HD kan också tro det ibland
4. Skadat någon - aa
5. Färgat håret - ja
6. Några piercnings - svaret finns länge upp
7. Några tatueringar - fortfarande nej!
8. Egen dator - hos pappa yäs, hos mamma måste vi fixa en sak innan den funkar :(

9. Gjort bort dig rejält - Oh ja


ÄR DU...
1. Snäll - för snäll he,he
2. Snygg - men sjklart
3. Söt - hoppas jag
4. Lång - nej
5. Kort - nja.. inte för kort
6. Klantig - nej
7. Tönt - aa menjo
8. Tjock - nej
9. Smal - för smal (förutom magen)
10. Romantisk - jadu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0