hemma från kryssningen

Godkväll... Igår runt 17tiden tog nästan alla från märsta&väsby tåget in mot stan & därifrån tog vi t.banan mot gärdet. Vår båt åkte runt 19tiden ungefär. Alla tog det lugnt första timmen sedan börja alla göra sig i ordning runt 21tiden. Alla börja kröka & satte på högmusik, det som var bra var att alla vi hade hytterna i samma avdelning eller vad man säger :p(Y) Runt 01-02tiden gick alla upp mot discot & det var en masssa folk där, mest ungdomar. Skit kul! Har inte varit på danshumör på riktigt läänge kanske ett halvår - ett år. men igår så dansa jag rätt mycket tycker jag haha! Fick riktigt ont i fötterna sedan & fick blåsor under fötterna, ajj... :( Satte mig ner så kom 2killar & snacka med mig haha, Dom köpte en stor cider till mig så drack jag lite, Så kommer en kompis & säger att ena killen la in en tablett i drickan så jag blev skit nervös, Jag bad han själv dricka, han gjorde det. men jag lät bli endå hehe! Nog om det... orkar inte berätta detaljer faktiskt. men det blev bråk mellan en massa, kaaos! menmen, Vakna på "natten" runt 07-09 tiden på morgonen när jag entligen hade somnat att john kommer in i vår hytt & håller på i kanske en halvtimma, jag fråga vad han gjorde men fick inget svar :O Men han sov i vår hytt tillslut. Nu blev det en historia hära :O idag så kröka alla på morgonen & hade kul, Kom hem för inte så länge sedan & ska lägga mig framför tvn & tugga på dom goda chipsen jag köpte från båten hihi. Ni får bilder om ungefär en vecka.....Eftersom min sladd är hos pappan min. Men godnatt!
Förra kryssningen:

Kommentarer
Postat av: Anonym

en fråga:P hur kommer du in på båten de är väl 18s gräns ? :P

2009-05-20 @ 22:04:00
Postat av: Anonym

ja jag skulle precis fråga det...

2009-05-22 @ 14:21:02
Postat av: L

jadu.. bra fråga!(Y)

Kan inte svara på den frågan, vi brukar vara jätte många undomar & en vuxen :p

2009-05-26 @ 16:58:43
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0