lördag&söndag

Goddag allesammans... Igårkväll runt 20tiden åkte jag till mariana där alla skulle förkröka det kom en massa dit, Alla satt och drack, dansa & allt möjligt... Runt 22:30tiden tog vi tåget mot stan & sen fortsatte vi mot alvik där vi skulle på en latinofest men tyvärr så kom inte vi in, Det var skit lång kö & det var fullt där inne efter att vi stått i kön i ungefär 20min så drar vi hem till mariana igen, Tågresan var fan bäst :D Skitkul! Alla åkte till mariana&liliana men hennes mamma var hemma, så alla låg i lilianas rum & drack, snacka om allt.. Runt kanske 02-03tiden åkte några hem & jag&några till sov över där. Kom hem för ett tag sedan, och ska ner och äta närsomhelst sen göra mig o ordning lite, Ska till märsta & träffa Tanvir sen. Men ha en trevlig dag, pusspuss ♥
Bilder från att vi var hos mariana (klicka på bilderna):


Mer bilder finns på facebook!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok nu e jag helt lost.. vadå tanvir hade nte ni gjort slut :O?

2009-05-03 @ 18:19:51
Postat av: L

haha jo det gjorde vi?:p

2009-05-03 @ 22:21:28
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: Anonym

ere så att ni håller på att komma tbx till varan lr :)

2009-05-04 @ 08:37:16
Postat av: Petronella Magnell

ååååhhhhh äntligen!! va glad jag blir T&L :)

2009-05-04 @ 14:17:01
URL: http://petronellasfantasier.blogg.se/
Postat av: L

jaap:)

2009-05-04 @ 17:36:14
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0