MY BITCH


snacka med min pappa nyss för han&hans fru ska åka båt sån där överdagen så fråga han om jag ville ha något därifrån och självklart svarar jag, ja!

(Min pappa sitter vid datan & kollar vad dom har för godsaker & frågar mig vilka jag vill ha)

Pappa - Linnea! Jag hitta lite bilder här på vad dom har för godis.
(jag springer dit)
Jag - aa, den där vill jag ha, lalala... (sen fanns det inga mer bilder, dom visa bara några)
Pappa - men vi kollar om man kan bläddra någonstans...
Jag - aa kolla längre ner....
Pappa - Jo! jag vet, du kanske vill ha någonting gott härifrån, det fanns lite bilder där! (&trycker tillbaka)
Jag - mm (helt inne i vart han ska trycka)
(Så går han in på sprit & frågar om jag vill ha något)
Jag - mehh.. hahaha!
Pappa - Ja?:) vill du inte ha något, det är ju gott :D
(jag går därifrån)
Pappa - men hallåå?

Ibland har min pappa sina tankar om att jag älskar att dricka typ :s HEHE!


Kommentarer
Postat av: rawan

vart har du köpt dom där 2 klänningarna?

ur snygga! :D <3

2009-05-29 @ 16:38:18
URL: http://rawanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0