RIX FM

Hallådär... Idag hände det inget speciellt i skolan, efter skolan satt en massa vid fotbollsplan där maria&jennifer från sollentuna också var. Vi var med dom ett tag sedan tog jag bussen hem. Har inte gjort något speciellt, Sminkat klart mig precis & min pappa ska skjutsa ner mig till station snart :) Ska nämligen till rix FM med en massa. Nu tänker ni säkert...
Värsta fjortisstället lalal.. Men har inget annat för mig så ska dit med några st. Men ni får ha en trevlig kväll pusspuss ♥
Outfit:

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt linnet?

2009-05-16 @ 10:14:39
Postat av: Anonym

vart har du köpt linnet?

2009-05-16 @ 10:14:47
Postat av: L

svaret finns i inlägget å/ovanför!

2009-05-18 @ 17:19:26
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0