rubrik

Heej på er... Har inte haft tid att uppdatera. Här om dan åkte jag ju till solletuna med några & vi gjorde lite saker där. Senare mot kvällen skulle vi kolla på vickie när hon dansa samba men jag missa det:( menmen, Efter det så åkte vi till en kille där det var lite folk vi kolla på film & lyssna på musik &annat. Igår så åkte vi tjejer till solna centrum sen kistacentrum köpte lite saker där också. Som alltid, haha! =) Har hänt lite saker, men folk's munnar går i 180 & dom överdriver saker SÅ mycket. Till annat... Sov hos mariana inatt & nu så är vi i skolan & ska dra till sollentuna efter lunch tror jag. Ni får bild på det jag köpt när jag kommer hem, pusspuss ♥
Lite bilder från helgen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0