tidsfördriv

Ditt beteende
Elak eller snäll: beror på
Tystlåten eller högljudd: både och
Tjaffs eller slåss: beror på
Mysperson eller festperson: både och

Kärlek
Är du singel nu: näejj
Har du någon gång haft ett seriöst förhållande: jadå
Hur länge va du och din senaste pojkvän tillsammans: 7månader
Hur stor va ålders-skillnanden på dig och din pojkvän: 1år
Har du någon gång varit otrogen: -
Vem strulade du med senast och när? tanvir, igår
Tycker du att det är mysigt att pussas? jep
Är du oskuld: ja:)
Är någon du haft sex med en ful: oskuld.
Har du haft sex i någon kompis hem: oskuld.
Har du tackat nej till sex: ja
Vad tycker du om våldtäkter:  hemslt!
Ditt äldsta hångel? 6år äldre

Utseende
Vad har du för hårfärg: orange
Vad har du för ögonfärg: gröna med honungsbrunt runt pupillen
Hur lång är du: 1,64 - 1,65 - 1,66
Vad har du för skostorlek: 36 - 37
Vad har du för BHstorlek: olika
Är du nöjd med din kropp: sådär
Är du nöjd med dina bröst: nope
Är du nöjd med din längd: helt okej
Har du några piercingar: öronen, näsan, ögonbrynet & tungan
Har du någon tatuering: no
Söt eller snygg? vill du svara på den frågan?=)
Vad tror folk om dig? ingen aning, hoppas på något positivt :O
Vad får du oftast komplimanger för? mitt håt, läppar & ögon mest

Om killar

Killar som jämt går i mysbyxor:
  snyggt, men dom ska kunna ha annat också.
Killar med tatueringar: kan vara fint:)
Killar med långt hår: passar vissa, men helst snaggat eller kort
Killar med smink:  äckligt
Killar med piercingar: hett med, tungan, näsan, ögonbrynet eller bröstvårtan
Killar som slåss: sexi, han ska kunna försvara mig!
Killar som är emo: inte min stil percis, förutom i somras (men det var ett undantag!)
Killar som är punkare: coolt, men not min stil
Killar som idrottar: ulala, helst att dom gymmar eller fotboll :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker due snygg o söt på samma gång:)(a)

2009-05-26 @ 19:53:26
Postat av: Anonym

jag tycker due snygg o söt på samma gång:)(a)

2009-05-26 @ 19:53:59
Postat av: L

haha tack va gulligt!:D

2009-05-29 @ 18:20:31
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0