tidsfördriv

Har du sett din bästa vän gråta? ja det har jag

Vad åt du senast? flingor med vaniljyoughurt typ 5min sedan

Har du fått någon komplimang idag?  aa 'vad fin tröja du har' av anna:p

Har du någonsin fått höra att du liknar en kändis? jaa, men kommer inte ihåg vad hon heter

Har du varit med i en rättegång? nej

Är du polare med grannarna? hos min pappa, ja.

Vilka länder har du bott i? bara sverige

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
kommer inte ihåg

Har du haft en stalker? jaapp

Minns du dina/din musiklärares namn? ja, mats

Hur bra är din syn? inte så bra, har gl*sögon *lådsas som att du inte läste detta*

Var är dina syskon just nu? ingen aning

Vad var den senaste drömmen som du minns?
kommer ej ihåg

Vem ringde dig senast? Nidal

Vilken tid gick du upp imorse? runt 13tiden

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?  ' Haha okej jag tar det som en diss  '

Vem är den senaste kändisen du tog på? om man tar amir gaybloggaren som en, så ja han..

Vad finns i din bakficka?
ingenting

Vad gjorde du klockan 2 inatt? snacka med anna

Vad är det första du gör på morgonen? kollar mobilen sen toa

Vilket humör är du på idag? inte sur inte glad.. så hehe jadu..

Vad ska du göra efter det här? lägga upp dagens outfit sen fixa sängen så jag kan ligga&kolla tv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0