´'Wiihu!'

Ååh.. Kom precis hem åkte till stinsen med sofia,maria&helin efter skolan & vi gick runt & kolla runt i massa butiker. Men det enda jag var ute efter var att hitta min klänning. Nejnej, Alla storlekar fanns förutom 34 blev så sur! Hitta lite annat, efter det åkte vi till Sollentunacentrum & där hitta jag min klänning, YYEES!! hihi.. Köpte 2klänningar ena köpte jag i stinsen för den likna den jag var ute efter sen hitta jag min älskade men ska endå ha båda:) Kom hem för inte så länge sedan & har ingen aning om vad som händer idag, Blir nog bara att vara hemma. Imorgon blir det mark's studentfest. men ni får ha det så bra, pusspuss ♥

Vilken tycker du är finast? Tacksam för svar! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fattar inte varför du inte svarar på vart du köpt dina grejer :P galet löjligt!



iallafall tycker ja båda va lika fina, den andra något finare.. :)

2009-05-28 @ 17:37:46
Postat av: Anonym

Om du ska ha den på bal tycker jag att du ska ha den blå/rosa.

Puss

2009-05-28 @ 18:38:10
Postat av: L

sv:

anonym - jag kollar inte mina kommentarer direkt när jag får dom.

tack!



anomym - Okej =)

2009-05-31 @ 22:16:13
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0