01:45

Challå...

Tjejerna,T&love kom hem till mig runt 19tiden. Skit söta när jag öppna dörren stog dom där & sjöng haha! :* När dom kom in så hade vi ett litet "möte" hahah... Men det gick bra tillslut (om massa saker).Fick en smäll också så nu har jag en blåtira vid ögat,KUL SOM FAN! HAHA! -.- Menmen, Efter det käka vi & sedan satte vi på en film, The last house on the left. Efter det så snacka alla & sådär. Fick massa söta presenter hihi tack!<3 Har precis städat lite i huset & nu kom min far&hans fru hem också hehe. Alla gick runt 01tiden =) Ska sitta här ett tag sedan blir det att slagga. Blev tyvärr inga bilder från middagen, jaja.. Godnatt på er :*
L&T snyggingar:

Detta fick jag av min baby T iaf:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0