11 november 2009

Hejsan....

Igår var jag hemma hela dagen, Det enda jag gjorde var att jag gick ut med jycken. Vakna runt 09tiden imorse för min far väckte mig var tvungen att ta min medecin -.- Efter det låg jag i sängen & kolla barnpogram & MTV. Älskar att kolla barnpogram speciellt när jag är sjuk hehe! Rätt så lyx att var sjuk, Pappa kommer hem med McDonalds&massa glass hihi. Åkte inte till min mor igår heller, Hon ville inte ha mig hos henne när jag kunde smitta men idag så ;) Till annat, Igår lyckades jag köpa biljetter på sf.se till 2012 =) Så jag&T ska åka in till stan på fredag & det blev 21bion. Tummen upp för det! Fast vi fick inte så bra platser men det är skitsamma... Kommer bli stressigt på fredag känns det som..? Skola,Åka till solna & klippa mig (det kommer ta sin tid), hem & göra sig iordning sen mot stan. Får vi hoppas iaf! Det kan ju alltid komma saker ivägen menmen, Nu ska vi tänka posetivt. Kanske uppdaterar senare. Pusshej

snart igen..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0