18 november 2009

Tjolahopp...

Igår så åkte jag & mötte min mamma vi handla mat & sen köpte jag ett linne. Ni får bild ikväll eller imorgon =) Idag så åkte jag inte till skolan eftersom jag hade kramp i magen på morgonen men sedan åkte jag till centrum runt 13tiden kanske..? Mötte Dani,Sofia,Yani,Vickie&Mariana... Sedan gick jag hem till Daniella med Sofia. Dom slinga håret, Det blev orange/rött haha! Men dom åkte & köpte mer färg för att färga om det (Y). Menmen, Ska packa snart sen senare ikväll runt 22tiden kommer min far & hämtar mig hehe. Imorgon blir det skola sedan liljeholmen,T ska följa med mig måste köpa ett par skor tror jag! Vi får se. Men nu ska jag kolla tv. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0