23 november 2009

Hejsan...

Åkte till skolan runt 10tiden imorse ungefär. Mötte Sofia&Daniella sedan var vi i skolan. Haha fyfan asso, Pogramet mina kusiner skrämde mig med igår (peter answer) Så visa jag det för Daniella&Sofia idag. Vi satt med Nazar i timmar & sa åt honom att skriva massa frågor som "peter" skulle svara på. & jag trodde enda tills idag att det där var på riktigt -.- Så blev skit rädd för den där "peter" börja typ hota oss... Haha! Sen när vi går ut med Eyup så berätta vi för honom så blev han också intesserad men han fixa så vi fick reda på hur det där gick till, Fan vad besvika vi blev hehe. Jaja.. Kom hem för ett tag sedan & nu ska jag ner & äta. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0