30 november 2009

Godkväll...

Igårnatt runt 00:30tiden gick jag ut & mötte min mamma&hennes boyfriend dom hade köpt mat från McDonalds till mig hihi. Så gick ut & hämta det. Sedan gick jag in & käka sedan slagga jag. Försov mig imorse så åkte till skolan runt halv 12tiden någongång..? Var i skolan sedan efter skolan var jag med Sofia&Daniella ett tag sedan tog jag bussen hemåt. Mariana ringde mig skit rädd & sa att det spökar hos henne hahah baby! =D Iaf, När jag kom hem till mamsen så åt jag lite sedan packa jag. & nu är jag hos min pappa! Ska kolla på Paradise Hotel vid 22bläcket. Sedan blir det att hoppa i säng hehe. Men ska fixa lite saker nu. Kramis

Lady Gaga - Bad Romance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0