dan efter min födelsedag!

heeej sötnosar....

Igår så börja jag fixa mig lite för tidigt som jag skrev hehe. Jag blev militär tillslut! =D Mötte Lucy vid busshållsplatsen runt 19:30tiden ungefär... Sedan åkte vi till Bellen där det var fest. (både hon&jag fyllde år igår) Det var massa folk där redan när vi kom. Sedan kom ner bara mer&mer hela tiden.. Yani,Eve&Anna kom runt 21:30tiden. Hade faktiskt kul! Åkte hem runt 01tiden eftersom jag skulle upp tidigt idag. Mina släktingar kom hit & dom har precis gått. Bara min farfar som är kvar =) Tjejerna,T&love kommer hit efter 19tiden någongång?.. Det blir tacos hehe. Men nu ska jag vara social där nere. kram
Lite bilder från igår:

Lite folk =)

Så såg man ut igår då =)

Födelsedagsbarnen =)

Serdar&Fille eller fredrik eller något sånt..?

Lucy,Ryskhora&adde =)

Yani&Danne =)

Hahaha.. kärlek

Folk =)

Eve,Serdar&Yani =)

Militärerna ;)

Emo&RyskHORA =)

höhö ;)

höhö ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0