home

Hejdär...

Åkte ju till min farmor&farfar som jag skrev att jag skulle där min släkt från pappas sida var. Var borta dom första timmarna men sedan var det helt okej =) Åt massa god mat m.m! Vi stanna kvar & åt middag där också sedan runt 19tiden skjuttsa min pappa mig till min morbror som också fyllde år där mammas släkt var. Var där till 22tiden ungefär..? Hade rätt så kul. Mina småkusiner skrämde ihjäl mig okej... Men ngt jävla pogram (peter answer) hehe. Menmen, Just nu håller jag på med några vaser med min far, haha! Ska krypa ner i säng närsomhelt. Sov sött :*
Jag&min lill-kusin:


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhah trodde du på peter answer

2009-11-25 @ 10:48:18
Postat av: L

SV: hehe, ja :o

2009-11-26 @ 09:13:02
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0