fitt sf.se

Jag är så jävla förbannad just nu!! Som jag skrev häromdan så "köpte" jag 2biljetter till 2012. Men jag tyckte det var konstigt att dom inte hade dragit pengar från min bank. Så jag tänkte att dom kanske gör det när jag stoppar in kortet i maskinen för att få biljetterna. Men ville vara på den säkra sidan så bad pappsen ringa dit & kolla om mina biljetter var köpta som det stod att dom var då jag nu "köpte dom" & då sa dom nej :s Fitt sida!! Har försökt ett antal gånger nu igen men då står det köp medges ej blabla... Blir så arg! Är det någon som vet hur man gör? Om jag gjort fel..? Måste jag bli medlem? Eller vad!? Snälla om ni vet kan ni skicka en kommentar? Vore gulligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har väl säkert ett Electronkort och det fungerar inte att köpt med ett sånt. Måste vara ett 18+ bankkort.

2009-11-12 @ 20:11:06
Postat av: Mattias M

Använde di ditt kort? Tror inte det går med Electronkort som man har när man är under 18.

2009-11-12 @ 20:17:50
Postat av: Amanda

enklare om du skiteri att beställa med kortet direkt, och bara paxa två biljetter så hämtar du dom direkt där i kassan :)

2009-11-12 @ 23:18:38
Postat av: L

SV:

Okejokej..

Amanda - Man kunde tyvärr inte reservera dom här biletterna

2009-11-13 @ 10:16:34
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0