fredagen är här!

Goddag...

Igår var det ju som sagt massa strul med bio-biljetterna... Men det löste sig tillslut! T fixade biljetterna som tur var! =) För det funkae ju inte för mig. Menmen, Vi ska se filmen 2012 i Rigoletto ist för Sergel... & där börjar filmen 22.00 En timma senare än vad den gör på Sergel men det är strunt samma. Har precis sminkat mig & ska kolla kläder & lite, sedan ska jag dra & kolla i affärer om jag hittar något skoj (helt ensam) haha! Men tycker det är skönt ibland sedan hämtar min papi mig runt 14:30tiden..? & Då far vi till Täby & ska göra lite ärenden sedan till Solna för att klippa mig =D Sen ikväll... Bio med baby..!? (Y) Men nu ska jag fortsätta med mitt. kramkram

Min haka är krallig, Har ni märkt det!?


Kommentarer
Postat av: carolina

vad heter salongen du ska till ? :)

2009-11-13 @ 15:11:59
Postat av: Anonym

omg lääääääääskigt ahha ska oxå dit

2009-11-13 @ 17:53:08
URL: http://zagga.blogg.se/
Postat av: Vaan Der Hiltom

Svar: Hej du vackra skapelse!

Tack för din kommentar. Designen gör jag själv.

2009-11-15 @ 13:39:13
URL: http://vaanderhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0