fredagsmys

Hejni...

Vet skit dålig uppdatering men har inte haft orken & speciellt inte nu när jag inte kan lägga in bilder, blöö. Har hänt lite saker dom här dagarna. T kom till mig iförrigår..? Sedan igår åkte jag till stan med några sedan på kvällen var det tomtenatta i väsbycentrum så gick dit & handla lite. Träffa massa folk där. Ni får bild på det jag köpt/fått av mamsen denna vecka på måndag/tisdag förhoppningsvis... & idag har det inte hänt så mycket. Skola, kollat runt i olika butiker & nu är jag hemma & har precis ätit. Vet inte vad som händer ikväll heller menmen =) Kanske bara blir filmkväll med mamma..? Hon har hyrt några filmer sa hon iaf. Men nu ska jag kolla tv lite grann. Hoppas ni har fredagsmys för det hoppas jag att jag har

Fy på folk som tror dom kan snacka hur som helst till vem dom vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0