g'night

Tja...

Kom hem runt 16tiden idag då jag hoppa in i duschen direkt. Sedan gjorde jag mig iordning lite sedan runt 18tiden ungefär..? Kom T hem till moi. Bröt min nagel för vi alltid ska hålla på brottas... =( Gör skit ont asso... Typ halva nageln är borta man ser köttet & det börja blöda, buhu stackarns mig! Han åkte precis hem för sista bussen från mig gick nu. Väntar på att min mamma ska komma hem så hon kan fixa lite mat till mig höhö. Sedan blir det att slagga sörrni... Skola imorgon, alltid lika tråkigt. & dom sista månaderna har jag inte orkat med plugg så dom skicka en CSN(?) varning till mig :o Måste börja sköta mig nu & gå på lektionerna!! menmen, Har inget mer o säga så jag säger väll. Godnatt gullungar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0