helgen

Hejni...

I fredags så åkte ju jag&T till stan runt 21tiden. Vi gick & tog ut biljetterna sedan gick vi till 7-eleven. 2012 var inte så bra som jag trodde den skulle vara. Skit barnsligt, I vissa scener när det hände något så börja nästan alla i hela salen klappa händerna -.- Skit mobbade som det vore teater eller något..? Haha! Menmen, Vi kom hem till mig runt 02tiden ungefär..? Då vi satte på Drag Me To Hell Fast vi stängde av den lika fort. Har redan sätt den men det hackade.... Så vi kolla på någon film på tv sen låg vi och hade det mys bara. Vi somna runt 06 tror jag..? & Låg i sängen enda tills 20tiden på kvällen hehe. Han åkte hem runt 20tiden någongång. Då jag fortfarande låg kvar i sängen mådde inte bra pga av en sak, hehe. Men det löste sig tillslut<3 Skulle hem till Mariana senare där Yani också skulle vara runt 22tiden typ men gjorde det inte för blev trött. Satt & kolla på en skit bra film med min mamma, fyfan vad vi skratta! Fick ont i magen vi ska sätta på den snart igen =D Men ni får ha det bra. kram
Jag vill ta ett till hål i näsan igen men vågar inte =(


Kommentarer
Postat av: Yanina

skämtar duuu! filmen var skit bra. Men jag var as lack när alla i bion börja applådera när filmen tog slut. Hela världen förintades förutom afrika, vad var det för bra med det liksom? NÄe nu ska jag börja bygga min ubåt och förbereda mig för jordens undergång.. tack för mig

2009-11-15 @ 17:17:06
Postat av: Yanina

skämtar duuu! filmen var skit bra. Men jag var as lack när alla i bion börja applådera när filmen tog slut. Hela världen förintades förutom afrika, vad var det för bra med det liksom? NÄe nu ska jag börja bygga min ubåt och förbereda mig för jordens undergång.. tack för mig

2009-11-15 @ 17:17:46
Postat av: L

SV:

nej inte sååå bra! :o hahahhahah jävla tönt! :*

2009-11-15 @ 18:17:51
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: Mattias M

Filmen var ju bra ju. Visst storyn var inte den bästa men den var riktigt underhållande :)

2009-11-15 @ 20:46:07
Postat av: Yanina

storyn var inte bra? Näe nu är det så att filmjäveln heter 2010 och den handlar om JORDENS undergång.. trodde ni att filmen skulle handla om vadå? kossor och får. Lägg ner verksamheten.. dock var kanske filmen lite för amerikanskt i slutet, Ja som ni vet slutar sådana filmer alltid lyckligt. T om när det gör filmer om andra världskriget. Ja då slutar filmerna med att Juden överlever med hela sin familj, inklusiv morfar mormor grannen, ect ect så det får de kritik för! tACK FÖR MIG

2009-11-16 @ 22:37:53
Postat av: Yanina :)

Storyn var inte den bästa? uuursäkta mig! Men film jäveln handlade om jordens förintelse, vadå trodde du den skulle handla om kossor och får. Jag måste dock påpeka att slutet var lite för amerikasnkt. Och deras filmer slutar ju alltid lyckligt. Till och med när dom gör filmer om andra världskriget, så slutar den med att juden överlever och hela hans familj, inklusiv farmor, morfar, grannen ect ect.. och detta får de kritik för. Men jag må säga de som klagar på att filmen inte var tro värdig, vadå är harry potter också det då eller? Jag tycker ni som tycker de kan köra upp *****!! långt upp i ***! surrogater..

2009-11-16 @ 22:43:33
Postat av: ASHKIN

HAAHAHAHAHAHAHAHAHA DO U KNOW HOW MUCH I LOVE U????????

2009-11-17 @ 01:10:37
URL: http://ashkin.blogg.se/
Postat av: mois

jätte fin blogg! =)

kommentera gärna mitt senaste inlägg, om vad jag ska skriva om i bloggen, har just skaffat så skulle vara gulligt med förslag!

2009-11-17 @ 19:02:12
URL: http://mooisr.blogg.se/
Postat av: Yanina

Nee, men nu vet jag.. förresten så är jag MAD AT YOUUUU

2009-11-18 @ 22:58:36
Postat av: L

SV:

hahahaha vilka böcker :O:D<3

2009-11-18 @ 23:57:38
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0