nästan klar!

Heeelloo...

Åkte till skolan runt 10tiden. Sluta runt 14:30tiden ungefär. Då jag mötte Yani sedan åkte jag hem. Tack alla fina som grattat mig! =) Har precis fixat klar mig (nästan iaf...) Måste klä på mig & lägga ögonskugga hehe! Ska åka till B****n runt 20tiden med Lucy. Vi bor vid varandra så vi ska åka dit tillsammans. Sedan efter ett litet tag kommer nog Yani,Eve&Anna också =) Det blir alltså party ikväll sörrni ;) Men nu ska jag fortsätta här, Har verkligen inget annat för mig därför jag fixa mig så tiidigt... Äsch! Hoppas ni har fredagsmys
I somras:


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skriver du inte att du ska till bellen?

2009-11-06 @ 21:58:53
Postat av: L

SV:

därför jag visste inte om hon ville det sörru ;)

2009-11-07 @ 10:29:00
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0