no life

Igår var det lite drama så, gick & la mig runt 01tiden ungefär. Hade svårt för att somna sedan när jag väl somnar ringer min lur. Men trodde det var mitt alarm som gick igång hehe. Så börja trycka på massa knappar... Sen vakna jag till & då var det inte mitt alarm utan någon jävel som ringer dolt nummer runt 02tiden på natten. Vad är det för en idiot som ringer en runt 02tiden på natten en måndag också!? & det värsta var att den inte bara ringde 2ggr utan minst 5,6-7ggr eller ngt överdriver inte asso :s Sen när jag svarar lägger den på, haha skit mobbad! Menmen, somna om efter ett tag igen. Åkte till skolan runt 10tiden idag & sluta runt 13tiden. Åkte hem & har bara ätit,kollat barnpogram&suttit här =) Men nu ska jag byta tungpiercing. Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0